Publikováno:

U webů je dnes kladen stále větší důraz na použitelnost a přístupnost. Mizí hromady nepřehledných menu a submenu s desítkami nepřehledných odkazů dokola po všech stranách prezentace a vše směřuje ke zjednodušení. Rozbalit »

' . __("Tags","wpbootstrap") . ': ', ' ', '');*/ ?>

Publikováno:

Spamu na internetu neustále přibývá a jeho odfiltrování je stále složitější. V honbě za čistou schránkou si leckdy nastavíme v mailu, tak přísná pravidla, že přijdeme i o běžnou emailovou korespondenci. Hodně subjektů pro spamování používá různé zahraniční služby a maily pak chodí i z domén u kterých nelze dohledat majitele. Na webech, na které vedou odkazy z mailů, pro změnu často nenajdete ani kontaktní údaje. Je tam pouze možnost objednávky a když budete mít štěstí, tak kontaktní formulář. Rozbalit »

' . __("Tags","wpbootstrap") . ': ', ' ', '');*/ ?>

Publikováno:

Za negativa na internetu se považují negativní informace o vás či o o vaší  firmě. Tyto informace mohou být pravdivé nebo lživé. V obou případech zaujímají pozice ve vyhledávačích, zobrazují se na různá klíčová spojení a mohou tak narušovat vaši pověst a váš business. 

Negativum je zpravidla článek, který může být umístěn například na nějakém blogu. Může to být i zmínka v diskuzním fóru. Cokoliv co může vyhledávač zaindexovat a zobrazit.

Tyto negativa je velmi obtížné odstraňovatt. Jedinou možností je vytvářet jiný podobně optimalizovaný obsah, který je odsune s výsluní prvních stran na nižší pozice kde už tolik neškodí. I tato činnost může být velice zdlouhavá a nákladná. Vždy záleží na tom, jak silné negativum je.

Příkladem může být článek na Idnesu Cereálie, k ideálu mají daleko, který je jistě trnem v patě pro Nestlé a podobné firmy, které cereálie vyrábí.

' . __("Tags","wpbootstrap") . ': ', ' ', '');*/ ?>

Publikováno:

Jak asi mnozí víte, na základě rozhodnutí Soudního dvora EU z polovina května 2014 musí provozovatelé internetových vyhledávačů zajistit základní právo na soukromí a ochranu osobních údajů (i když zpracovávají veřejné informace třetích stran). Jinými slovy, pokud indexovací robot na webu zachytí nějaké citlivé osobní informace vztahující se k vaší osobě a skrze své výsledky je zveřejní široké veřejnosti, máte právo požadovat jejich smazání z databáze.

Google se k tomu postavil čelem a nabídl formulář v češtině s možností si zažádat o výmaz osobních údajů. Ve formuláři vyplníte své jméno, kontaktní e-mail a webové adresy, které je třeba vyřadit z indexu Googlu a to s patřičným odůvodněním. Nesmí chybět ani ověření identity třeba ve formě skenu občanského průkazu. Rozbalit »

' . __("Tags","wpbootstrap") . ': ', ' ', '');*/ ?>

Publikováno:

Za negativa na internetu se považují negativní informace o vás či o o vaší  firmě. Tyto informace mohou být pravdivé nebo lživé. V obou případech zaujímají pozice ve vyhledávačích, zobrazují se na různá klíčová spojení a mohou tak narušovat vaši pověst a váš business. 

Negativum je zpravidla článek, který může být umístěn například na nějakém blogu. Může to být i zmínka v diskuzním fóru. Cokoliv co může vyhledávač zaindexovat a zobrazit. Rozbalit »

' . __("Tags","wpbootstrap") . ': ', ' ', '');*/ ?>

Publikováno:

Jmenuji se Jiří Krpelík a chtěl bych se podělit o své profesní zkušenosti z pohledu bývalého zaměstnance PR agentury. Mým oborem je e-marketing, kterému se věnuji zhruba 8 let. V roce 2014 jsem založil projekt Internetové poradenství, který má za cíl konkurovat velkým agenturám:

  • cenou
  • kvalitou
  • přístupem ke klientovi
  • flexibilitou

Ty 4 přednosti nejsou jen ohrané fráze, které používá ve své prezentaci snad 99% firem, ale realita.

Rozbalit »

' . __("Tags","wpbootstrap") . ': ', ' ', '');*/ ?>

Publikováno:

Mezi největší sociální sítě se řadí i trochu opomíjená síť Google+ se svými 65 miliony členy (údaj z roku 2013). Je pravdou, že oproti Facebooku, který má návštěvnost více jak 11x vyšší, to není až “taková sláva”, ale určitě se nejedná o zanedbatelné číslo.

Google svou síť spustil relativně pozdě, kdy Facebook a Twitter měly již obrovský náskok. A ruku na srdce – vymyslet něco nového a originálního se nemusí vždy podařit – což bohužel platí i pro tak velkého internetového hráče jako je Google. Google+ defakto nenabídl žádné lákadlo, které by lidi přimělo si založit účet a komunikovat. Rozbalit »

' . __("Tags","wpbootstrap") . ': ', ' ', '');*/ ?>

Publikováno:

Asi netřeba opakovat, že na sociálních sítích se lidé dobrovolně vzdávají svého soukromí a mnohdy neznámým lidem sdělují citlivé informace. I když si mnozí uživatelé myslí, že mají svůj profil dobře zabezpečený v nastavené a žádná citlivá informace neuteče, mýlí se. Facebook není žádná charitativní ogranizace, ale čistě komerční záležitost, která žije z inzerce. Aby inzerentům mohla poskytovat efektiní kampaně, je nutné přesně cílit na vybraný segment uživatelů. Rozbalit »

' . __("Tags","wpbootstrap") . ': ', ' ', '');*/ ?>