Jedním z problémů, proč raketově roste počet nakažených, je fakt, že hygienické stanice přestávají stíhat trasovat a obvolávat nakažené (ponechme stranou důvody, proč vláda, potažmo ministerstvo zdravotnictví přes relativně klidné léto nebylo schopné se připravit na avizovanou druhou vlnu…). Tento alarmující stav dokazuje několik článků v médiích, v kterých si ředitelé krajských hygienických stanic stěžují na omezené limity […]
ZobrazitU webů je dnes kladen stále větší důraz na použitelnost a přístupnost. Mizí hromady nepřehledných menu a submenu s desítkami nepřehledných odkazů dokola po všech stranách prezentace a vše směřuje ke zjednodušení. Úvodní strana bývá často spíš místo pro brand a funkční základní rozcestník. Příkladem mohou být weby operátorů, které musí denně obsloužit desetitisíce lidí […]
ZobrazitSpamu na internetu neustále přibývá a jeho odfiltrování je stále složitější. V honbě za čistou schránkou si leckdy nastavíme v mailu, tak přísná pravidla, že přijdeme i o běžnou emailovou korespondenci. Hodně subjektů pro spamování používá různé zahraniční služby a maily pak chodí i z domén u kterých nelze dohledat majitele. Na webech, na které vedou odkazy […]
ZobrazitJak asi mnozí víte, na základě rozhodnutí Soudního dvora EU z polovina května 2014 musí provozovatelé internetových vyhledávačů zajistit základní právo na soukromí a ochranu osobních údajů (i když zpracovávají veřejné informace třetích stran). Jinými slovy, pokud indexovací robot na webu zachytí nějaké citlivé osobní informace vztahující se k vaší osobě a skrze své výsledky je […]
ZobrazitZa negativa na internetu se považují negativní informace o vás či o o vaší firmě. Tyto informace mohou být pravdivé nebo lživé. V obou případech zaujímají pozice ve vyhledávačích, zobrazují se na různá klíčová spojení a mohou tak narušovat vaši pověst a váš business. Negativum je zpravidla článek, který může být umístěn například na nějakém blogu. […]
ZobrazitJmenuji se Jiří Krpelík a chtěl bych se podělit o své profesní zkušenosti z pohledu bývalého zaměstnance PR agentury. Mým oborem je e-marketing, kterému se věnuji zhruba 8 let. V roce 2014 jsem založil projekt Internetové poradenství, který má za cíl konkurovat velkým agenturám: cenou kvalitou přístupem ke klientovi flexibilitou Ty 4 přednosti nejsou jen […]
ZobrazitMezi největší sociální sítě se řadí i trochu opomíjená síť Google+ se svými 65 miliony členy (údaj z roku 2013). Je pravdou, že oproti Facebooku, který má návštěvnost více jak 11x vyšší, to není až “taková sláva”, ale určitě se nejedná o zanedbatelné číslo. Google svou síť spustil relativně pozdě, kdy Facebook a Twitter měly […]
ZobrazitAsi netřeba opakovat, že na sociálních sítích se lidé dobrovolně vzdávají svého soukromí a mnohdy neznámým lidem sdělují citlivé informace. I když si mnozí uživatelé myslí, že mají svůj profil dobře zabezpečený v nastavené a žádná citlivá informace neuteče, mýlí se. Facebook není žádná charitativní ogranizace, ale čistě komerční záležitost, která žije z inzerce. Aby […]
ZobrazitDržte nám palce!
Zobrazit