Novinky

Zvýšení počtu konverzí o 33 % za čtvrt roku

Jiří Krpelík | Nezařazené

Detail projektu

Klient, investorská skupina (název na vyžádání), která se zabývá výkupem a oddlužením nemovitostí, nás oslovil, abychom udělali PPC audit a ověřili efektivní nastavení. Trápily ho vysoké náklady za konverzi a jejich nízký počet.

Odhalili jsme nedostatky a problémy jako:

  • Nevyužívání celé škály důležitých klíčových slov (KW)
  • Nepracování se shodami KW
  • Nevylučování nevhodných KW
  • Špatně nastavený Remarketing
  • Nevhodně nastavené bidování

Zároveň jsme provedli změny na webu, které zvýšily konverzní míru a snížily míru odchodu návštěvníků + připravili další landing page s formulářem pro sběr leadů s jiným nápadem, abychom dokázali oslovit co nejširší spektrum cílové skupiny.

Výsledky

Během prvních 3 měsíců se podařilo zvýšit počet odeslaných formulářů o 33,41%!

Akviziční kampaně, které jsme spravovaly, hrály klíčovou roli v zisku konverzí – tvoří 92% podíl ze všech ostatních médií.

Průměrné náklady na konverzi byly okolo 450 Kč. Z obchodního pohledu bylo k reálnému obchodu potřeba 25 konverzí. PNO se pohybovala okolo 2% (poměr nákladů na obratu).

Shrnutí

Mimo správy kampaní na PPC systémech a sociálních sítích jsme pro klienta zajišťovali full servis.

  • Marketingovou strategii a mix
  • Tvorbu mikrowebů a správu
  • Přípravu bannerů a videí
  • Statistiky a analytické vyhodnocování

Naše služby jsme stále posouvali dále. Vytvořili jsme chatbota, který zefektivnil sběr leadů a dokázal zvýšit výtěžnost landing pages. Dále jsme zajišťovali pravidelné mass mailingy (včetně tvorby šablon) a vyhodnocování rozesílky.