Novinky
Zvýšení počtu konverzí o 33 % za čtvrt roku
Detail projektu
Klient, investorská skupina (název na vyžádání), která se zabývá výkupem a oddlužením nemovitostí, nás oslovil, abychom udělali PPC audit a ověřili efektivní nastavení. Trápily ho vysoké náklady za konverzi a jejich nízký počet.
Odhalili jsme nedostatky a problémy jako:
- Nevyužívání celé škály důležitých klíčových slov (KW)
- Nepracování se shodami KW
- Nevylučování nevhodných KW
- Špatně nastavený Remarketing
- Nevhodně nastavené bidování
Zároveň jsme provedli změny na webu, které zvýšily konverzní míru a snížily míru odchodu návštěvníků + připravili další landing page s formulářem pro sběr leadů s jiným nápadem, abychom dokázali oslovit co nejširší spektrum cílové skupiny.
Výsledky
Během prvních 3 měsíců se podařilo zvýšit počet odeslaných formulářů o 33,41%!
Akviziční kampaně, které jsme spravovaly, hrály klíčovou roli v zisku konverzí – tvoří 92% podíl ze všech ostatních médií.
Průměrné náklady na konverzi byly okolo 450 Kč. Z obchodního pohledu bylo k reálnému obchodu potřeba 25 konverzí. PNO se pohybovala okolo 2% (poměr nákladů na obratu).
Shrnutí
Mimo správy kampaní na PPC systémech a sociálních sítích jsme pro klienta zajišťovali full servis.
- Marketingovou strategii a mix
- Tvorbu mikrowebů a správu
- Přípravu bannerů a videí
- Statistiky a analytické vyhodnocování
Naše služby jsme stále posouvali dále. Vytvořili jsme chatbota, který zefektivnil sběr leadů a dokázal zvýšit výtěžnost landing pages. Dále jsme zajišťovali pravidelné mass mailingy (včetně tvorby šablon) a vyhodnocování rozesílky.