E-mailing

Chcete získat další kanál pro komunikaci s vašimi potenciálními zákazníky? E-mailing, neboli e-mail marketing, je určitě zajímavou, levnou a účinnou metodou, jak zvýšit své prodeje, získat nové zákazníky či udržet si jejich loajalitu. Mnoho lidí e-mailing zatracuje a posunuje ho na úroveň spamu – což není pravda. Přesvědčte se sami!

Výhody e-mailingu:

  • Nízká cena
  • Automatizovanost a rychlost
  • Cílenost
  • Měřitelnost (zpětná vazba)

Kdy využít náš e-mailing?

  • Když chcete oslovit stávající zákazníky / návštěvníky webu
  • Když chcete zvýšit tržby, návštěvnost, loajalitu
  • Pokud nevíte, jaký systém pro e-mailing využít
  • Pokud si nejste jisti, zda neporušujete zákony
  • Pokud nejste schopni měřit a vyhodnocovat úspěšnost

Poskytujeme kompletní servis – od zhodnocení stávajících rozesílek až po vytvoření strategie a následné vyhodnocení.

 Nabízíme

 Audit stávajících e-mailingových aktivit

Pokud již využíváte e-mailing a nepřináší vám to očekávané výsledky, řešením je audit. Zhodnotíme vaše aktivity, identifikujeme nedostatky a navrhneme řešení, jak zefektivnit stávající e-mailingové aktivity.

  • Které jsou vaše slabé stránky? Je to obsah, grafika, výkonnost či problém se zákony?

 Strategie e-mailingu

Máte e-mailing zařazen ve svém marketingovém mixu a máte přesnou představu, jak vám pomůže v podnikání? Navrhneme strategii a nadefinujeme cíle, kterých budeme společně dosahovat. Mezi obvyklé činnosti patří stanovení témat rozesílek, vhodné periodicity, segmentace cílových skupin, definování UTM parametrů, návrh automatizace, rozvoj databáze…atd.) Vhodná strategie pomůže:

  1. zvýšit open rate
  2. zvýšit konverze
  3. automatizovat rozesílky
  4. nastavit cíle a metriky

Pokud si nejste jisti s úspěšností e-malingu, nemáte přehled v nástrojích a trendech či rozesílání mailů vůbec neděláte, prvním krokem je strategie!

 Realizování e-mailingu

Zajistíme pro vás komplexní realizaci – od nastavení systému rozesílky, po přípravu šablony včetně textů, přes samotnou realizaci odesílky. Poté následují vyhodnocovací aktivity a návrhy a na zefektivnění.

Nastartujte svůj projekt díky Internetovému poradenství