PPC
Potřebujete zvýšit návštěvnost pouze o relevantní cílovou skupinu? Chcete posílit prodej produktů? Je váš web / e-shop k nenalezení ve vyhledávačích na mnohé klíčové fráze? Chcete to IHNED změnit? Pak PPC reklamy jsou tím správným řešením!
Co jsou PPC reklamy?
PPC (Pay Per Click) je způsob fungování reklamní kampaně, kdy platíte pouze za proklik na svůj reklamní odkaz – ne za zobrazení.
Proto jsou PPC velmi oblíbené. Inzerenti nemusí platit za umístění reklamy, na kterou nikdo neklikne. Ale i přesto jsou reklamy viditelné pro desetiticíce až statisíce uživatelů.
Proč využít PPC?
- Okamžité nasazení, spuštění i ukončení – flexibilita
- Pokročilé funkce cílení
- Prokazatelný nárůst návštěvnosti
- Platba pouze za návštěvníky – vysoká účinnost
- Měřitelnost výsledků
- Zvýšení povědomí o vašem webu / e-shopu
Formáty PPC
Nejrozšířenějším formátem PPC reklam jsou krátké textové inzeráty, které můžete spatřit ve vyhledávačích. Tytéž reklamy je možné umístit i na partnerské weby (např. síť webů Google adsence či DoubleClick Ad Exchange), kde je možno využít i bannerovou reklamu (obrázek / flash / video). Podpora různých formátů reklam se liší dle použitého PPC systému. V ČR jsou nejpoužívanější:
- Google adwords
- Sklik (Seznam)
Mezi méně využívané systémy patří eTarget, který pracuje na principu reklamních odkazů v textu.
Jak fungují PPC systémy?
Základem PPC reklamy je aukční systém, který zohledňuje kvalitu inzerátů a historii kampaně. To znamená, že na klíčové slovo mezi sebou soupeří několik inzerátů, které se liší svou maximální cenou za proklik a skórem kvality. Cílem je tedy mít inzeráty a kampaně tak zoptimalizované, aby na ně klikalo co nejvíce lidí za co nejnižší cenu.
Náklady na PPC se mohou lišit i o více jak polovinu při špatné optimalizaci! (jinými slovy je možné ztratit polovinu potenciální návštěvnosti)
Naše služby
Tvorba PPC kampaní
Navrhneme vhodnou strategii PPC kampaní, která povede k dosažení stanovených cílů. Na jejímž základě vytvoříme kampaň a reklamní sestavy. Zajistíme veškeré práce, které souvisí se spuštěním PPC reklam.
Optimalizace PPC kampaní a správa
Po spuštění PPC kampaní práce nekončí, protože i při sebelepším nastavení efektivitu ukáže až reálný provoz. Proto je nutné kampaně pravidelně vyhodnocovat a optimalizovat slabá místa dle stanovených metrik.
Audit vašich stávajících PPC kampaní
Pokud máte již spuštěnou PPC kampaň a nejste s ní spokojeni, rádi vám připravíme audit stávajícího stavu. Posoudíme potenciál stávajících reklam, odhalíme nevyužité možnosti a navrhneme řešení pro zvýšení efektivity.
Mobilní reklamy
Tradičním mobilům odzvonilo, téměř každý nově prodaný mobil je smartphon. Jeho hlavní předností je nepřeberné množství mobilních aplikací a přístup k internetu. Proto moho lidé pro krácení volných chvílí či na cestách smartphone používá pro brouzdání na internetu. Tím pádem je to potenciální a stále se rozrůstající skupina specifických uživatelů, které můžete oslovit. Aby bylo toto oslovení efektivní, musí reklamní kampaně odpovídat specifickým požadavkům.
- Navrhneme kompatibilní reklamní kampaně pro mobily
- Zacílíme na vaši cílovou skupinu