Publikováno: .

Mezi největší sociální sítě se řadí i trochu opomíjená síť Google+ se svými 65 miliony členy (údaj z roku 2013). Je pravdou, že oproti Facebooku, který má návštěvnost více jak 11x vyšší, to není až „taková sláva“, ale určitě se nejedná o zanedbatelné číslo.

Google svou síť spustil relativně pozdě, kdy Facebook a Twitter měly již obrovský náskok. A ruku na srdce – vymyslet něco nového a originálního se nemusí vždy podařit – což bohužel platí i pro tak velkého internetového hráče jako je Google. Google+ defakto nenabídl žádné lákadlo, které by lidi přimělo si založit účet a komunikovat.

nejoblíbenější sociální sítěProto se Google uchýlil ke lsti a automaticky zřídil účet všem svým uživatelům, kteří využívají gmail. Díky tomu se může pyšnit tak vysokým počtem členů. Proto asi nikoho nepřekvapí, že aktivní zapojení takových lidí do virtuálního života na Google+ bude minimální. To je, dle našeho názoru, hlavní důvod, proč nebylo možné získat statistiky o náštěvnosti a zaujetí profilu, jako je tomu například u Facebooku.

Překvapilo nás, že Google nově sputil statistiky návštěvnosti u firemních stránek. Tlačítko s označením „Moje firma“ (My Business) najdete v nabídce schované pod ikonou v pravém horním rohu či přes nabídku Služby a poté kliknete na Statistiky. Na pravní pohled je vidět inspirace Facebookem, ale v daleko chudší výbavě. Jako bonus je možné si propojit informace z Google Analytivs a You Tube.

 

 

 

Sdílejte:

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


    *