Publikováno: .

Asi netřeba opakovat, že na sociálních sítích se lidé dobrovolně vzdávají svého soukromí a mnohdy neznámým lidem sdělují citlivé informace. I když si mnozí uživatelé myslí, že mají svůj profil dobře zabezpečený v nastavené a žádná citlivá informace neuteče, mýlí se. Facebook není žádná charitativní ogranizace, ale čistě komerční záležitost, která žije z inzerce. Aby inzerentům mohla poskytovat efektiní kampaně, je nutné přesně cílit na vybraný segment uživatelů.

Facebook už nyní disponuje neskutečným množstvím osobních ůdajů, které od svých uživatelů dostává. Nyní pro své fanoušky připravil skutečnou lahůdku v podobě jejich odposlouchávání. Nevěříte? Podívejte se na oficiální sdělení.

Nová funkcionalita je primárně zaměřena na uživatele chytrých mobilů, kteří budou moci ke svým statusům nahrát i zvuky v pozadí v délce 30 sekund. Smyslem je rozeznání daného zvuku (jako to umí např. aplikace Shazam) a automatické přidání na zeď fanouška. Tzn. koukáte-li například s přáteli na TV kde právě běží Top Gear, nemusíte nyní zdlouhavě vypisovat, že vás Richard Hammond výborně baví, ale pustíte nahrávání. A to je celé.

I když se Facebook dušuje, že k žádnému zneužití dat nedojde, je fakt, že všechny nahrávky (i ty které nepoužijete) bude mít. Novinka má do ČR dorazit za několik týdnů.

Takže rada pro všechny, kteří chtějí mít ještě cílenější reklamy – poskytujte Facebooku co nejvíce svých ůdajů – sdělujte pocity, nálady, označujte místa, kde se pohybujete a nahrávejte se.

Sdílejte:

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


    *