Text je králem webu. Jeho informační bohatost, čtivosti, formátování, délka a použité styly hrají rozhodující roli, zda návštěvník na webu zůstane nebo odejde – ke konkurenci. Pokud máte pocit, že web neplní vaše představy, návštěvníci nejsou směřování do cílových míst a obecně web zaznamenává vyšší míru okamžitého opuštění (bounce rate), začněte s obsahovou analýzou!

Obsahová analýza kompletně zhodnotí aktuální obsah webu a zároveň stanoví strategie, jaký typ obsahu, jak a kam průběžně zpracovávat.

Cíle obsahové analýzy

  1. Zvyšování návštěvnosti webu
  2. Zaujetí čtenáře a udělat z něj zákazníka
  3. Zkvalitnění obsahu
  4. Zvýšení přehlednosti
  5. Získat konkurenční výhodu

Výstup obsahové analýzy

Smyslem analýzy je definování problémů souvisejících s textem, díky kterým návštěvníci odchází. Proto naše práce začínají rozborem textu, členěním a nacházením nedostatků. Definujeme potenciální mezery, díky kterým máte šanci se dostat před konkurenci – jinými slovy pokud budete mít na svém webu jedinečný obsah, který není nikde jinde k nalezení, je zapamatovatelný, budete mít konkurenční výhodu. Zároveň pro vás navrhneme dlouhodobou strategii, jak byste se měli o web z pohledu obsahu starat a jak jej rozšiřovat, aby přilákal nové čtenářské publikum.

Obsahová analýza:

  • Zhodnotí současný stav textového i dalšího obsahu webu
  • Definuje problematická místa a přináší konkrétní návrhy na jejich fixaci
  • Stanoví obsahovou strategii (rozšíření webu, styl psaní textu, výběr komunikačních kanálů)
  • Bude vašim průvodcem pro psaní textů

Chcete mít čtivý a navštěvovaný web? Zárukou úspěchu je čtivý a jedinečný obsah, který si vaši návštěvníci zamilují. Pokud si netroufáte na textové úpravy, kontaktujte nás.

Více o psaní a copywritingu zde.